In dit dossier treft u kamerstukken die te maken hebben met het Primair Onderwijs.
De Eerste Kamercommissie voor Digitalisering (DIGI) heeft op 19 november 2024 inbreng geleverd in reactie op de brief van de minister van OCW betreffende de uitvoering van de motie Gerkens c.s. over digitale geletterdheid op lerarenopleidingen (EK CXLVII, O met bijlage) en de brief van de staatssecretaris van OCW over de vierde voortgangsbrief Masterplan basisvaardigheden (EK, E met bijlagen). De uitgaande brief is in bewerking.
begonnen
13 december 2013titel
Primair Onderwijsschriftelijke voorbereiding
Filter op:
Filter op:
-
12 juni 2018
brief regering; Voortgangsrapportage leerlingendaling funderend onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs TK 31.293 / 31.289 / 31.524, 394 Bevat bijlagen -
-
-
15 mei 2018
Verslag van een algemeen overleg, gehouden op 18 april 2018, over Groepsgrootte in het basisonderwijs en het werkdrukakkoord po TK 27.923 / 31.293, 306 -
-
20 april 2018
brief regering; Naar afschaffing fusietoets funderend onderwijs: uitwerking van het regeerakkoord TK 31.293 / 31.289, 390 -
17 april 2018
brief regering; Afname onderdeel wereldoriëntatie bij digitale afname Centrale Eindtoets TK, 389 -
-
7 maart 2018
brief regering; Reactie op het advies van de Onderwijsraad 'Decentraal onderwijsbeleid bij de tijd’ TK 31.293 / 31.289, 387 -
28 februari 2018
Verslag van een algemeen overleg, gehouden op 7 februari 2018, over Examens TK 31.289 / 30.079 / 31.293, 361 -
23 februari 2018
brief regering; Start ontwikkelfase curriculumherziening primair en voortgezet onderwijs TK 31.293 / 31.289, 386 -
-
5 februari 2018
brief regering; Stand van zaken moties en toezeggingen passend, primair en voortgezet onderwijs TK 31.497 / 31.293 / 31.289, 258 -
-
-
22 december 2017
brief regering; Tussenevaluatie sectorakkoorden funderend onderwijs TK 31.293 / 31.289, 383 Bevat bijlagen -
20 december 2017
brief regering; Reactie op onderzoeksrapport 'Zicht op vroeg vreemdetalenonderwijs' TK, 384 Bevat bijlage -
5 december 2017
brief regering; Onderzoeksrapport Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) TK, 382 Bevat bijlage -
24 november 2017
brief regering; Derde basisrapport van het cohortonderzoek pre-COOL TK, 381 Bevat bijlage -
-
20 november 2017
brief regering; Besluit van 13 november 2017 houdende wijziging van diverse algemene maatregelen van bestuur op het terrein van het primair en voortgezet onderwijs voor Europees en Caribisch Nederland in verband met enkele wetstechnische verbeteringen EK 31.293 / 31.289, C; TK 31.293 / 31.289, 379 Bevat bijlage -
25 september 2017
brief regering; Regeling vaststelling programma's van eisen basisonderwijs en (v)so en bekostiging materiële instandhouding samenwerkingsverbanden PO en VO 2018 TK 31.293 / 31.289, 378 Bevat bijlage -
-
7 juli 2017
brief regering; Vervolgproces curriculumherziening primair en voortgezet onderwijs TK 31.293 / 31.289, 376 -
19 juni 2017
brief regering; Voortgang herziening van het curriculum van het funderend onderwijs TK 31.293 / 31.289, 375 -
12 mei 2017
Verslag van een algemeen overleg, gehouden op 20 april 2017, over Curriculumherziening po en vo TK 31.293 / 31.289, 374 -
9 mei 2017
brief regering; Beleidsreactie inzake evaluatie materiële instandhouding primair onderwijs 2010-2014 TK, 373 Bevat bijlage -
-
20 april 2017
stemming moties VAO Curriculumherziening p.o. en vo Handelingen TK 2016/2017, nr. 71, item 18 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
11 april 2017
Verslag van een schriftelijk overleg over de groepsgrootte in het funderend onderwijs in 2016 TK 31.293 / 31.289, 360 Bevat bijlagen -
-
23 februari 2017
brief regering; Uitwerking van de motie van de leden Van Meenen en Ypma over leraren de ruimte geven voor verbreding, verdieping en onderwijsvernieuwing TK 31.293 / 31.288, 358 Bevat bijlage -
10 februari 2017
brief regering; Vervolg curriculumherziening in het primair en voortgezet onderwijs TK 31.293 / 31.289, 357 Bevat bijlagen -
-
25 januari 2017
brief regering; Evaluatie materiële instandhouding primair onderwijs 2010-2014 TK, 356 Bevat bijlage -
-
25 januari 2017
Verslag van een schriftelijk overleg over het onderzoek naar schoolkeuzemotieven in het funderend onderwijs TK 31.293 / 31.289, 355