Naar de hoofdinhoud
Naar hoofdnavigatiemenu
Home
Wegwijzer
Contact
Weblinks
Pers
Colofon
English
naar Home
Logo Eerste Kamer der Staten-Generaal, woordmerk
Volg de Eerste Kamer op Twitter
Volg de Eerste Kamer op LinkedIn
Volg de Eerste Kamer op YouTube
Volg de Eerste Kamer op Instagram
Open
Menu
Over de Eerste Kamer
Wat doet de Eerste Kamer
Hoe werkt de Eerste Kamer
Het lidmaatschap
Verkiezingen
Geschiedenis
Organisatie
Werken bij de Eerste Kamer
Publieksinformatie
Feiten en cijfers
De Eerste Kamer bezoeken
Renovatie Binnenhof
Kamerleden
Voorzitter
Alle leden
Fracties
Commissies
Integriteit
Interparlementaire delegaties
Wie zit waar?
Wijzigingen
Oud-leden
Activiteiten
Nieuws
Planning
Plenaire vergadering
Commissievergaderingen
Stemmingen per vergaderdag
Overige bijeenkomsten
Association of European Senates (AES)
Kamerstukken
Wetsvoorstellen
Interpellatievragen
Schriftelijke vragen
Moties
Toezeggingen
E-dossiers
Verzoekschriften
Verslagen
Wegwijzer
Contact
Weblinks
Pers
Colofon
English
Zoekterm, doorzoek deze site door trefwoord of wetsvoorstelnummer in te voeren
bevestig zoekterm
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker
Lees voor
Voortgezet Onderwijs (31.289), Primair Onderwijs (31.293); brief regering; Advies coördinatiegroep Curriculum.nu (TK 31.293 / 31.289, 485)
10 oktober 2019
download document (57,2 kB)
PDF-document (57,2 kB)
kamerstukdossier 31.289
kamerstukdossier 31.293
Bijlagen
Leergebied Bewegen & Sport. Voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Bewegen & Sport
10 oktober 2019
Leergebied Burgerschap. Voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Burgerschap
10 oktober 2019
Leergebied Digitale Geletterdheid. Voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Digitale geletterdheid
10 oktober 2019
Leergebied Engels / MVT. Voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Engels/Moderne Vreemde Talen
10 oktober 2019
Leergebied Kunst & Cultuur. Voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Kunst & Cultuur
10 oktober 2019
Leergebied Mens & Maatschappij. Voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Mens & Maatschappij
10 oktober 2019
Leergebied Mens & Natuur. Voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Mens & Natuur
10 oktober 2019
Leergebied Nederland. Voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Nederlands
10 oktober 2019
Leergebied Rekenen & Wiskunde. Voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Rekenen & Wiskunde
10 oktober 2019
Samen bouwen aan het primair en voortgezet onderwijs van morgen
10 oktober 2019
Toelichting Bewegen & Sport. Toelichting op het voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Bewegen & Sport
10 oktober 2019
Toelichting Burgerschap. Toelichting op het voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Burgerschap
10 oktober 2019
Toelichting Digitale Geletterdheid. Toelichting op het voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Digitale Geletterdheid
10 oktober 2019
Toelichting Engels / MVT. Toelichting op het voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Engels / Moderne vreemde talen
10 oktober 2019
Toelichting Kunst & Cultuur. Toelichting op het voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Kunst & Cultuur
10 oktober 2019
Toelichting Mens & Maatschappij. Toelichting op het voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Mens & Maatschappij
10 oktober 2019
Toelichting Mens & Natuur. Toelichting op het voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Mens & Natuur
10 oktober 2019
Toelichting Nederlands. Toelichting op het voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Nederlands
10 oktober 2019
Toelichting Rekenen & Wiskunde. Toelichting op het voorstel voor de basis van de herziening van de kerndoelen en eindtermen van de leraren en schoolleiders uit het ontwikkelteam Rekenen & Wiskunde
10 oktober 2019
Terug naar boven