type wetsvoorstel | begrotingswet |
---|---|
(volledige) titel | Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2019 |
ingediend | 18-09-2018 00:00 |
fase wetsvoorstel | 07_opgenomen in Staatsblad |
indiening | 2018-09-18 | |||
---|---|---|---|---|
Tweede Kamer | ||||
behandeling | 2018-11-01 | 44 | ||
stemming | 2018-12-04 | 33 | ||
subtotaal | 77 | |||
Eerste Kamer | ||||
eindverslag | 2018-12-11 | 7 | ||
stemming | 2018-12-18 | 7 | ||
subtotaal | 14 | 14 | ||
Staatsblad | ||||
publicatie wet | 2019-01-25 | 38 | ||
totalen | ||||
TK + EK | 91 | |||
totaal | 129 |
Filter op:
Filter op:
-
-
17 juni 2019
Motie van het lid Kwint c.s. over het landelijk registreren van het lerarentekort TK, 192 -
17 juni 2019
Motie van het lid Kwint over de loonkloof tussen primair en voortgezet onderwijs TK, 191 -
-
-
-
-
-
21 mei 2019
stemming moties Ouderbetrokkenheid in het onderwijs Handelingen TK 2018/2019, nr. 84, item 13 -
-
-
-
16 mei 2019
brief regering; Verslag over het toezicht 2017-2018 van de Inspectie Overheidsinformatie en Erfgoed TK, 184 Bevat bijlage -
-
-
-
-
-
-
10 april 2019
brief regering; Beleidsreactie bij het verslag over de Staat van het Onderwijs 2017-2018 TK, 176 Bevat bijlagen -
-
26 maart 2019
stemming moties Nadere informatie ruimtebrief Handelingen TK 2018/2019, nr. 66, item 11 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
22 februari 2019
brief regering; Duurzame versterking van kwaliteit in het funderend onderwijs TK, 164 Bevat bijlagen -
-
15 februari 2019
brief regering; Reactie op het Werkprogramma 2019-2020 van het Rathenau Instituut TK, 162 Bevat bijlage -
-
-
-
-
-
22 januari 2019
stemming moties Kansenongelijkheid in het onderwijs Handelingen TK 2018/2019, nr. 43, item 22 -
21 januari 2019
brief regering; Reactie op verzoek commissie inzake jaarplanning voor 2019 TK, 157 Bevat bijlage -
17 januari 2019
dertigledendebat Kansenongelijkheid in het onderwijs Handelingen TK 2018/2019, nr. 42, item 11 -
17 januari 2019
Motie van het lid Westerveld over een herziening van het onderwijsresultatenmodel TK, 156 -
-
-
-
17 januari 2019
Motie van het lid Azarkan over het optimaal kunnen ontplooien van talenten voor elk kind TK, 152 -