Dit dossier bevat officiële parlementaire publicaties inzake het integratiebeleid.
begonnen
23 mei 2014titel
Integratiebeleidschriftelijke voorbereiding
433
Filter op:
Filter op:
-
-
-
5 september 2024
brief regering; Rectificatie onderzoek 'Beleving van herkomstclassificaties onder Nederlandse inwoners: Een verkenning' TK, 439 Bevat bijlagen -
-
20 juni 2024
brief regering; Verkenning beleving herkomstclassificaties onder Nederlandse inwoners TK, 437 Bevat bijlagen -
-
-
-
5 juni 2024
brief regering; Monitor Sociale Inclusie 2023 (meting 5) naar de woon- en leefomstandigheden van Sinti en Roma in Nederland TK, 433 Bevat bijlagen -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
29 mei 2024
brief regering; Rapport naar de voor- en nadelen van een publiek bekostigde onderwijsroute TK, 416 Bevat bijlagen -
-
-
25 maart 2024
brief regering; Kabinetsreactie Periodieke Rapportage Integratie en Maatschappelijke Samenhang TK 32.824 / 30.982, 413 -
25 maart 2024
brief regering; Kabinetsreactie Periodieke Rapportage Integratie en Maatschappelijke Samenhang TK 32.824 / 30.982, 413 Bevat bijlagen -
25 maart 2024
brief regering; Voortgang plan van aanpak ‘statushouders aan het werk’ TK, 412 Bevat bijlagen -
-
-
-
-
13 oktober 2023
Verslag van een commissiedebat, gehouden op 27 september 2023, over Inburgering en integratie TK, 406 -
-
-
-
-
-
-
-
2 oktober 2023
brief regering; Eerste fase onderzoek Clingendael naar het Turkse diasporabeleid in Nederland TK, 396 Bevat bijlage -
27 september 2023
brief regering; Reactie op KIS-Monitor 2023 "Gemeentelijk beleid arbeidstoeleiding en inburgering statushouders en gezinsmigranten" TK, 395 Bevat bijlagen -
25 september 2023
brief regering; Onderzoeksrapport "Ontwikkelingen in integratie" TK, 394 Bevat bijlagen -
20 september 2023
Lijst van vragen en antwoorden; Lijst van vragen over de aanbieding publicatie 'Een status met weinig armslag' van Nationale ombudsman TK, 392 Bevat bijlage -
19 september 2023
brief regering; Borging van de onderwijsroute binnen het inburgeringsstelsel TK, 393 Bevat bijlagen -
-